torsdag 16 september 2010

Sprallig ängel....

....med material från www.pysselparlan.se
Pysselpärlan är ett av de företag som jag samarbetar med i min Pärlkurs
http://www.minkurs.se/mitashantverk/

Jag bad Susanne skicka material för 300:- i somras och så har jag fått ideer utifrån de pärlor hon skickade. Det är jättekul för hon skickade pärlor som jag inte hade köpt själv....
Denna silverfärgade konen(änglakroppen) har jag tittat på och prövat olika sätt att använda hela sommaren utan att komma på något, men igår kom iden...och det blev en sprallig ängel...

De mesta ideerna har jag lagt ut på Galleriet i kursen.
Jag ska bort på fm. idag så beskrivningen kommer senare em. eller kväll....


Ha en skön dag! Kram från Mita

2 kommentarer:

  1. Men vad fin..jättekul ängel. Du gör så fina saker..jag ska nog snart försöka mig på smycken oxå. Ha en bra dag. Kramiz Carina

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara säga att när man börjar med smycken så är man fast...men det är också en hobby som man ganska lätt kan tjäna lite pengar...Kram till dig Carina!

    SvaraRadera